måndag 24 oktober 2011

samlande ordning..hårtoppning & dotterns skofetichm



Holly äter smörpaket efter smörpaket...hmm..


...ännu en händelserik dag i mitt liv..
dagen började på kaffekedja som etablerat sig i Akademibokhandelns butiker..
morgonlatte omringad av älsklingsböcker i mängder.
.kan ju inte bli fel någonstans....
bäst är den på Regeringsgatan mitt i Stockholm city ..
ett stenkast från hemmet och alltid lite folk ,mysiga soffor och en generös hög tidningar från tidningsavdelningen..+ DN
.inte fy skam..
sen hem gå ut med vovven ..kakla sista på murstocken..äntligen klart..sen vidare att klippa sig..
gav en klippning till dotter när hon fyllde år..och passade idag på att klippa topparna själv
..en gång om året blir det..hmm..
är det något som min äldsta dotter ärvt så är det min samlingsgen.. 
på gott och ont..
det är ju oerhört roligt att samla och göra installationer av detta ..
men är man en rörig person med noll struktur så är ju balansgången mellan samla och kabalik 
..trådsmal..
men alltid intressant hur det ter sig i samlande hem..
vare sig i mängd eller fåtal..
















































                                äldsta dottern vid sina skor från golvtilltaksyndrom



..min andra lilla plutt efter sin kvällsåkning på pappas skateboard..det får bli en sådan i julklapp för hon börjar bli riktigt duktig ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar