måndag 27 februari 2012

Kliniskt rena kakelplattor..Fynd från Etsy & Besök hos farbror Doktorn..

så rent i köket

..jaha då börjades dagen med besök hos farbror doktorn..
ja vi hördes i allafall över hela Norrmalm.. Holly blev vettskrämd..
hon skulle minsann både krama och pussa doktorn förklarade hon för mig innan vi klev över tröskeln..
sen brakade H-vetet loss..stackaren hon blev så besviken på sig själv..
men vidare till Södermalm för lite småärenden och mysfika så var lugnet tillbaka i den Kastmanska familjen..
annars har jag hunnit så mycket idag..
rev ned allt på kakelväggen för riktig storrengöring..
veveve vad skitigt allt blir..
alla knivar har diskats och blänker med full glans igen
ochflesta fönster hann jag även med..känns skönt att få in vårsolen genom klara rutor ..
nu ska bara allt upp igen ..det roliga börjar igen..
dagens korta inspiro blir min nya svarta inspirationsboard i köket..vad ska hänga på stången ska det vara lite provance eller mycket..hmmm
även några fina fynd från Etsy..


























..en härlig svullig middag dukades upp framför mina ögon och jag njöt av de nya glasen och karaffen från Granit..
känns handblåsta.nu ska jag ta hand om min lilla pencilinätande dotter..
lilla vännen..
imorgon blir det inspirationsköp inför plåtning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar