fredag 25 augusti 2017

Tack sommaren &välkommen Nordanvind



undrar om man kan bli tokig 
av
för mycket kärlek 
för ibland blir det helt enkelt för omtumlande för mycket 
min famn.. händer.. mitt hjärta räcker liksom inte till 


såklart det gör
just do it & ge ta emot
livet är skört bräckligt men oerhört givande på alla fronter
sen kan man kanske ibland ...bara enstaka tillfällen kanske ta det lite lugnare på den gluska fronten 
men när man denna starka begärliga ådra 
så är det ju inte så enkelt

tyvärr har mina fem instagramkonton tagit mer o mer över denna blogg
där kan jag mixa ljus levande visuellt och pumpa in intryck konstant
lite trist att blogspot inte har denna möjlighet
nåväl
min hullerombuller sommar har inneburit 
stress..loja dagar .
.smärta svärta ..
saknad av nära vän .
.klingande i glas ..nyfunna vänner..

allt detta med ettblont trasselsudd vid min ena sida och skuttade svart ludd vid min andra
kan ju lugnt konstatera 
att det är både intressant för omgivningen och för oss själva 
att beskåda detta lilla sällskaps intågande på överfulla båtar och ombyggande stadskärna
väcker nog både
 herregudvadgulligtstackarsdemovadfintmentackförmittlugnaliv
 känslor hos både den ena o andre 
en blind mix av sommaren i ett långt virrevarr flöde









































































































































men lyckan var nog lika
för min Holly och mig den dag vi omfamna skolan och dessa rutiner igen 
Hallelujamoment
sa Kastman och slirade på en sekund in till närmsta hotelfrukost
...Tack
för dig du älskade fina sommar 
med dina dagar fyllda med kalas bröllop härliga möten berikande såinisjälaskinnet
Tack
för dig min Nordanvind som utlovar ännu mer spännande härliga uppochned projekt
Tack
för mitt liv 
återigen 
så berikad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar