onsdag 13 september 2017

Är hellre än pinne i röven än har en själv uppstoppad & Hundrastgårdar levererar .........



yepp


ut ur askan in i elden 
eller nått

intressant är det iallafall att se vad vi människor väljer att strida om

själv
har jag valt att ta upp kampen om hundrastgårdar för enbart tikar
helt oacceptabelt  och förundrande att det inte existerar sådana
 50% av våra älsklingar är portade från det 
roligastehaketsomfinns två månader per år


.....
och ingen reagerar...?
vet inte vad som är mest skrämmande
detta förlikande eller icketänk
nåväl
jag kommer icke att ge mig tills det står en fristad för tikar 
på Södermalm iallafall
nu handlar det inte om att släppa in hormonstinna tikar tillsammans hursomhelst
utan det är "som i andra gårdar" är sunt förnuft och ha fingertoppskänsla

om man vill stöda mig i min kamp mot invanda stelbenta tankegångar 
så  
maila gärna 
stadsmiljöchefen
kenneth.kempendahl@stockholm.se

..ord för dagen är just 
hundrastgårdsfenomenet
stänga påönvemod
vi har en fyrkantig hamster
och noterat att jag gärna är en pinne i röven hos trögtänkta byråkrutter
 än 
ha en jävligt stor i röven själv






















det som är intressant är även alla dessa hatkommentarer och häxjakt som pågår
nåväl
då gör man ju något bra i livet ..sätta igång lite tankar 
och
vem orkar bry sig om dessa arga människor & domedagsprofeter
de finns ju överallt
tyvärr
jag är iallafall oerhört nöjd med den respons jag fått från alla sociala medier
Tack för ni hjälper mig att belysa detta
kommer fortsätta min jakt på en fristad för tikar

jag ger det en vecka ..sen lugnar nog häxjakten ned sig 
Tack återigen 
så berikad av att få ha en stab av vidsynta tänkande övergripsreflekterande bakom mig













2 kommentarer:

  1. Din hund förstör en annan persons egendom men felet ligger hos den drabbade? Herregud. Om inte din hund är tillräckligt tränad för vistas lös är din kamp för segregerade rastgårdar ännu mer komisk.

    SvaraRadera
  2. För att parafrasera Bibeln: Du är så upptagen med att se pinnar i dina (upplevda) fienders bakar att du inte märker trädstammen som är uppkörd i ditt egna rectum. Om du lägger undan böckerna om Marx, feminism, genus, och könsmaktsordningen och istället öppnar en hundbok eller två är chansen stor att du faktiskt blir klokare. Till skillnad mot vad dina tidigare utbildningar lyckats med.
    Att släppa samman flera löptikar i samma hage är att jämföra med att sätta samman flera krampande, svettande, frysande, "pms häxor" i ett trångt rum med en konstrande AC, det kommer att sluta i katastrof.

    SvaraRadera