torsdag 5 oktober 2017

Intensiva Oktober är här & Öppet hus ....

...höst denna fantastiska årstid ..mörkret kylan är på intåg och snart är min älskade vän vintern här ...

Lycka 

Mindre lycklig blir jag att inte ha tillgång till min dator 

Coco knaprade sönder sladd så nu ligger den där tyst mörk och retas med sitt innehåll jag inte kommer åt ...ve ve 

Nåväl ..allt sackar efter ..back to basic 

Kundregister ..fakturor får nu penna och papper bli använt igen 

Men annars är allt underbart ..jag och Coco tar långa promenader vadandes i lövhögar ..

Mina rutiner är anpassade till Coco och jag målar ännu mer intensivare ...om detta var möjligt 

Mellan penseldrag och lövvadandet dukas det upp Runt det Kastmanska bordet ...mys överallt 

Detta är en glimtar från mysiga turer 











Även mannen som lärde mig hantera hammare ..förde in jazzen konsten i mitt liv men framför allt älskade min mamma har somnat in 

Tack pappa Bosse för du gjorde så att jag fick några fina barndomsljusglimtar att formas efter ...

Nu mot mitt årliga öppna hus den 22 Oktober.....

Oktober denna månad fylld till bredden av födelsedagsfiranden ..spökjakt ..middagar och öppna hus 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar